Koronawirus
NASZE DZIAŁANIA NA BIEŻĄCO DOSTOSOWUJEMY DO AKTUALNIE OBOWIĄZUJĄCYCH ZASAD I ROZPORZĄDZEŃ MR I GIS. NIEKTÓRE Z WYMIENIONYCH PONIŻEJ DZIAŁAŃ MOGĄ BYĆ NIEREALIZOWANE. |
---|
Bezpieczna Restauracja
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID -19, w ramach procedury zapewnienia bezpieczeństwa Klientom i personelowi Restauracji w Hotelu Nadmorskim**** w Gdyni
INFORMUJEMY ŻE:
- Przed wejściem do restauracji zostały udostępnione dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
- Odległości między blatami stolików (od ich brzegów) zostały ustawione zgodnie z Rozporządzeniem MR i GIS.
- Na zewnątrz restauracji wyznaczone zostały bezpieczne strefy dla Klientów oczekujących na wejście.
- Kucharze oraz obsługa restauracji nosi maseczki oraz rękawiczki.
- Wprowadzona została każdorazowa dezynfekcja stolika oraz kart menu po zakończeniu obsługi Klienta restauracji przy danym stoliku. Zdezynfekowane stoliki oznaczone są informacją „zdezynfekowane”.
- Z obszaru sali jadalnej usunięte zostały dodatki (np. cukier, sztućce, wazoniki, serwetniki), wydawane są bezpośrednio do zamówienia przez obsługę.
-
Zamówienia na miejscu przynoszone są na tacach
- tace każdorazowo po użyciu są myte i dezynfekowane. - Zamówienia na wynos wydawanie są na ladzie, w torbach / pojemnikach (bezkontaktowe wydawanie zamówień).
- Powierzchnie wspólne, z którymi stykają się klienci (z wyłączeniem podłogi) dezynfekowane są minimum co 15 minut.
- Wyłączone zostały z użycia przestrzenie samoobsługowe.
- W toaletach wywieszone zostały instrukcje dotyczące:
REKOMENDUJEMY:
- płatność kartą.
Więcej informacji znajdziecie Państwo w dokumencie: Procedura zapewnienia bezpieczeństwa Klientom Restauracji w Hotelu Nadmorskim**** w Gdyni, w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce.
Polecamy śledzenie strony: https://www.gov.pl/web/koronawirus, gdzie znajdziecie Państwo najbardziej aktualne informacje i zalecenia związane z sytuacją epidemiologiczną w kraju.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami: +48 58 667 77 77 lub mailowo pod adresem: hotel@nadmorski.pl
ZAPRASZAMY