• SNIADANIA

    BOGATE I ZDROWE ŚNIADANIA BIO

    Produkty regionalne, wyroby własne, świeżo wyciskane sokie

  • UROCZYSTOŚCI

    UROCZYSTOŚCI RODZINNA

    Nadajemy im niezapomnianą oprawę

  • CHRZCINY

    CHRZCINY

    Niecodzienne spotkanie w rodzinnym gronie

  • wesela

    TWOJE WESELE

    W nadmorskiej otoczce

Koronawirus

NASZE DZIAŁANIA NA BIEŻĄCO DOSTOSOWUJEMY DO AKTUALNIE OBOWIĄZUJĄCYCH ZASAD I ROZPORZĄDZEŃ MR I GIS. NIEKTÓRE Z WYMIENIONYCH PONIŻEJ DZIAŁAŃ MOGĄ BYĆ NIEREALIZOWANE. 

Bezpieczna Restauracja

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID -19, w ramach procedury zapewnienia bezpieczeństwa Klientom i personelowi Restauracji w Hotelu Nadmorskim**** w Gdyni

INFORMUJEMY ŻE:

  • Przed wejściem do restauracji zostały udostępnione dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
  • Odległości między blatami stolików (od ich brzegów) zostały ustawione zgodnie z Rozporządzeniem MR i GIS.
  • Na zewnątrz restauracji wyznaczone zostały bezpieczne strefy dla Klientów oczekujących na wejście.
  • Kucharze oraz obsługa restauracji nosi maseczki oraz rękawiczki.
  • Wprowadzona została każdorazowa dezynfekcja stolika oraz kart menu po zakończeniu obsługi Klienta restauracji przy danym stoliku. Zdezynfekowane stoliki oznaczone są informacją „zdezynfekowane”.
  • Z obszaru sali jadalnej usunięte zostały dodatki (np. cukier, sztućce, wazoniki, serwetniki), wydawane są bezpośrednio do zamówienia przez obsługę.
  • Zamówienia na miejscu przynoszone są na tacach
    - tace każdorazowo po użyciu są myte i dezynfekowane. 
  • Zamówienia na wynos wydawanie są na ladzie, w torbach / pojemnikach (bezkontaktowe wydawanie zamówień).
  • Powierzchnie wspólne, z którymi stykają się klienci (z wyłączeniem podłogi) dezynfekowane są minimum co 15 minut.
  • Wyłączone zostały z użycia przestrzenie samoobsługowe.
  • W toaletach wywieszone zostały instrukcje dotyczące:

REKOMENDUJEMY:

  • płatność kartą.

Więcej informacji znajdziecie Państwo w dokumencie: Procedura zapewnienia bezpieczeństwa Klientom Restauracji w Hotelu Nadmorskim**** w Gdyni, w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce. 

Polecamy śledzenie strony: https://www.gov.pl/web/koronawirus, gdzie znajdziecie Państwo najbardziej aktualne informacje i zalecenia związane z sytuacją epidemiologiczną w kraju.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami: +48 58 667 77 77 lub mailowo pod adresem: hotel@nadmorski.pl

ZAPRASZAMY