Masz Pytanie:

Skontaktuj się z recepcją.

Opinie o nas

  • Rodzinny wypad na weekend do tego hotelu. Apartament duży, wygodny, świetny widok z okna na zatokę. Śniadania do godziny 11, świetny wybór sokow, własne wypieki. Hotel położony idealnie, 100 metrów od bulwaru nad morzem. Obsługa bardzo miła i bardzo pomocna. Mieliśmy wrażenie bycia pod dobra opieka i chciano o nas dbać......Czytaj więcej

    TRIPADVISOR.COM

  • Idealna lokalizacja, pokoje bardzo przyjemne i czyste, śniadania urozmaicone i smaczne-szczególnie obfitość soków wyciskanych była zaskakująca.
    .....Czytaj więcej

     

    OPINIA Z BOOKING.COM

  • Hotel położony w świetnym miejscu blisko morza z dala od hałasu ulicznego, przemiła obsługa, przepyszne śniadania.
    .....Czytaj więcej

    OPINIA Z BOOKING.COM

  • Bardzo dobry hotel. Przemiła obsługa. Smaczna kuchnia. Położenie nad samym morzem rewelacyjne. Bardzo dziękuję za zorganizowanie rodzinnego przyjęcia......Czytaj więcej

    OPINIA Z TROJMIASTO.PL

booking
Jeżeli jesteś zadowolony z naszych usług zapraszamy do wystawienia nam opinii na portalu

Hotel Nadmorski - Polityka Prywatności

AKTUALIZACJA ZASAD POLITYKI PRYWATNOŚCI

W związku z tym, że 25 maja 2018r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

 
KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH?

Administratorem Twoich danych osobowych jest HADEX Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdyni, ul. Ejsmonda 2, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w rejestrze przedsiębiorców pod nr 0000098882, posiadająca NIP: 586-001-12-53, bedąca właścicielem Hotelu Nadmorskiego**** w Gdyni oraz serwisu www.nadmorski.pl i serwisu www.instytutgenesis.pl

JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?

Telefonicznie: +48 58 667 77 77;
e-mailem na adres: hotel@nadmorski.pl;
listownie: Hotel Nadmorski, 81-409 Gdynia, ul. Ejsmonda 2

JAKIE MASZ PRAWA?

  • dostępu do Twoich danych,
  • ich poprawiania,
  • żądania ich usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych.

PRAWO WYCOFANIA ZGODY

1. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili możesz tę zgodę cofnąć — wedle własnego uznania.
2. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy wysłać maila bezpośrednio do Administratora na adres hotel@nadmorski.pl
3. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Pana/Pani dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

CO ZROBIĆ GDY UWAŻASZ, ŻE PRZETWARZAMY TWOJE DANE NIEZGODNIE Z WYMOGAMI PRAWNYMI?

Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Aby świadczyć usługi zgodnie z profilem działalności, Spółka przetwarza Państwa dane osobowe — w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Poniżej znajdziecie Państwo wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi.

1. Dane zbierane podczas wypełniania formularzy rezerwacji i/lub kontaktowych w serwisie nadmorski.pl - w celu dokonania realizacji zamówienia
Dla usprawnienia pewnych funkcji naszego serwisu www.nadmorski.pl, wprowadziliśmy formularz rezerwacji i formularz kontaktowy, w których pojawia się konieczność podania danych osobowych, takich jak imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, dane do wypełnienia faktury.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne lecz konieczne dla dokonania rezerwacji lub kontaktu w ramach witryny.
Podanie powyższych danych wymaga Państwa zgody i jest konieczne wyłącznie dla realizacji wskazanych powyżej celów.
Podkreślamy, że nie muszą Państwo podawać tych danych, jeżeli nie chcą Państwo korzystać ze wskazanych powyżej możliwości.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy; jeżeli zdecyduje się Pan/Pani podać również nazwisko, uznajemy, że wyraził(a) Pan/Pani zgodę na przetwarzanie również Pana/Pani nazwiska — wtedy podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody

2. Dane zbierane w procesie marketingu w celu komunikacji handlowo - marketingowej
Jeśli Państwo wyrazicie na to zgodę w czasie zapisywania się do newslettera lub za pośrednictwem innych akcji promocyjnych prowadzonych online lub bezpośrednio, podany przez Państwa adres e-mail będzie przechowywany w naszej bazie w celach marketingowych. Zgoda na przechowywanie Państwa adresu e-mail może być cofnięta w każdym czasie.

Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych będzie uzasadniony interes prawny obejmujący:

  • realizację i utrzymanie kontaktów biznesowych;
  • marketing bezpośredni naszych produktów i usług prowadzony za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie,dzięki czemu uzyskają Państwo dostęp do aktualnych
  • ofert oraz promocji obowiązujących w naszej Spółce;
  • sporządzanie wewnętrznych analiz rynku oraz analizę satysfakcji klientów ze świadczonych usług;
  • udostępnienie danych na rzecz dostawców usług na rzecz Hotelu Nadmorskiego

Umożliwienie nam przetwarzania danych osobowych ma charakter dobrowolny.

3. Dane zbierane automatycznie w celu analitycznym
tj. badania i analizowania aktywności na stronie internetowej należącej do Spółki, przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

  • data i godzina odwiedzin strony,
  • rodzaj systemu operacyjnego,
  • przybliżona lokalizacja,
  • rodzaj przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony,
  • czas spędzony na stronie,
  • odwiedzone podstrony,
  • podstrona, gdzie wypełniono formularz kontaktowy.

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest poznanie aktywności klientów na stronie internetowej)

4. W celu administrowania stroną internetową przetwarzamy takie dane osobowe, jak:

  • adres IP,
  • data i czas serwera,
  • informacje o przeglądarce internetowej,
  • informacje o systemie operacyjnym

Dane te są zapisywane automatycznie w tzw. logach serwera, przy każdorazowym korzystaniu ze strony należącej do Spółki. Administrowanie stroną internetową bez użycia serwera i bez tego automatycznego zapisu nie byłoby możliwe. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli tym sposobem Administrator Danych Osobowych realizuje swój prawnie uzasadniony interes (w tym przypadku interesem Spółki jest administrowanie stroną internetową)

5. W celu wykorzystywania cookies.
Niektóre obszary serwisu www.nadmorski.pl, należącego do Spółki mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera użytkownika, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby pliki cookies były albo akceptowane, albo odrzucane lub tak, aby użytkownik był powiadamiany o nieumieszczaniu tych plików na swoim komputerze. W ramach www.nadmorski.pl stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone,
  • stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.

KTO MA DOSTĘP DO DANYCH?

1. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

2. Administrator może powierzyć przetwarzanie Danych osobowych Stronie trzeciej na podstawie zawartej z nią umowy. Administrator dołoży wszelkich starań, aby zawierać umowy wyłącznie z podmiotami, które oferują odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzanych Danych osobowych, zgodny z RODO.
3. Administrator dołoży wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć przekazywane dane osobowe, zgodnie z art. 46 RODO.
4. Podmiotem współpracującym będą m.in.: podmioty zapewniające hosting serwisu, dostawcy narzędzi analitycznych, wspierających sprzedaż, obsługę klienta, działania marketingowe i promocyjne, współpracownicy Administratora.
5. Nie sprzedajemy zebranych danych podmiotom trzecim.
6. Podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione tylko właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
7. Administrator dokłada należytej staranności, aby dane osobowe były przetwarzane na terytorium Unii Europejskiej, a w przypadku gdy są przekazywane poza jej terytorium dba, by nie były wykorzystane do innych celów niż te w jakich zostały zgromadzone i były przechowywane w sposób gwarantujący odpowiedni poziom zabezpieczeń. Nie przetwarzamy i nie powierzamy do przetwarzania danych osobowych do państw poza Unią Europejską, a w przypadku, gdy byłoby to niezbędne zapewnimy, że dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez podmioty, które zapewniają adekwatność ochrony do standardów przyjętych w Unii Europejskiej.

W JAKI SPOSÓB PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE

1. Dane zbierane w czasie wypełniania formularza rezerwacji zostaną wykorzystane wyłącznie do umożliwienia rezerwacji online.
2. Dane pochodzące z korespondencji pomiędzy Państwem, a naszym serwisem będą wykorzystane jedynie w celu odpowiedzi na zapytanie.
3. Jeżeli zapiszecie się Państwo do naszego Newslettera, lub inny sposób wyrazicie Państwo zgodę na jego otrzymywanie, wasz adres e-mail zostanie wykorzystany tylko w celu wysyłania maili z informacją o naszych usługach.
4. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych.
Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwa danymi osobowymi.
Dane przekazywane firmom zewnętrznym są używane wyłącznie do świadczenia usługi wymienionej powyżej

W JAKI SPOSÓB BĘDZIEMY SIĘ Z PAŃSTWEM KONTAKTOWAĆ?

Po dokonaniu rezerwacji online, otrzymacie od nas Państwo e-mail z potwierdzeniem. Możemy również kontaktować się z Państwem telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące rezerwacji.
Jeżeli zapisaliście się Państwo do naszego newslettera, lub w inny sposób wyraziliście Państwo zgodę na jego otrzymywanie, będziemy do Państwa wysyłać wiadomości z informacją o aktualnych ofertach Hotelu Nadmorski**** w Gdyni za pośrednictwem poczty internetowej.

W JAKI SPOSÓB MOGĄ PAŃSTWO POINFORMOWAĆ NAS O ZMIANIE DANYCH?

O zmianie danych mogą nas Państwo poinformować zarówno telefonicznie, jak i mailowo, drogą pocztową czy za pośrednictwem formularza kontaktowego.

DO KIEDY BĘDZIEMY PRZECHOWYWAĆ DANE OSOBOWE?

Dane będą przetwarzane do momentu zgłoszenia przez Państwo sprzeciwu lub przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących świadczenia i rozliczania wykonanych usług.


W przypadku pytań lub wątpliwości - prosimy o kontakt mailowy: hotel@nadmorski.pl