Polityka jakości | Nadmorski

Masz Pytanie:

Skontaktuj się z recepcją.

Opinie o nas

  • Rodzinny wypad. Apartament duży, wygodny, świetny widok z okna na zatokę. Śniadania do godziny 11, świetny wybór sokow, własne wypieki. Hotel położony idealnie, 100 metrów od bulwaru nad morzem. Mieliśmy wrażenie bycia pod dobra opieka i chciano o nas dbać......Czytaj więcej

    TRIPADVISOR.COM

  • Idealna lokalizacja, pokoje bardzo przyjemne i czyste, śniadania urozmaicone i smaczne-szczególnie obfitość soków wyciskanych była zaskakująca.
    .....Czytaj więcej

     

    OPINIA Z BOOKING.COM

  • Hotel położony w świetnym miejscu blisko morza z dala od hałasu ulicznego, przemiła obsługa, przepyszne śniadania.
    .....Czytaj więcej

    OPINIA Z BOOKING.COM

  • Bardzo dobry hotel. Przemiła obsługa. Smaczna kuchnia. Położenie nad samym morzem rewelacyjne. Bardzo dziękuję za zorganizowanie rodzinnego przyjęcia......Czytaj więcej

    OPINIA Z TROJMIASTO.PL

booking

Hotel Nadmorski - polityka jakości

Spółka HADEX S.A. świadczy usługi o wysokim standardzie, dzięki czemu posiada ustabilizowaną pozycję na rynku. Nasz Hotel, jako jeden z nielicznych hoteli w Trójmieście, proponuje kompleksowe działania typu: event i incentive, które wyróżniają ofertę Spółki na tle ofert innych konkurencyjnych hoteli.

Hotel Nadmorski w Gdyni usytuowany jest tuż obok plaży, na skarpie nad Zatoką Gdańską. Jego położenie i bliskość terenów rekreacyjnych (basen portowy, nadbrzeże, korty tenisowe) pozwalają nam na zaspokojenie potrzeb nawet najbardziej wymagających Klientów.

  • Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania,
  • Indywidualne podejścia do Klienta,
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia,
  • Systematyczne podnoszenie świadomości i kwalifikacji pracowników,
  • Przestrzeganie obowiązujących wymagań prawnych i innych,
  • Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu wysoki poziom obsługi. Prowadzimy naszą działalność przestrzegając zasad dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej. Dbamy o zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia podczas przechowywania surowców i sporządzania potraw.

Naszym celem strategicznym jest stworzenie podmiotu łączącego w sobie funkcje hotelu i obiektu sanatoryjno-leczniczego o wysokim standardzie usług, rozpoznawalnego na rynku europejskim dzięki:

  • Budowaniu silnej i rozpoznawalnej marki,
  • Doskonaleniu i rozszerzaniu oferowanych usług,
  • Gospodarowaniu odpadami w sposób możliwie bezpieczny dla środowiska.

Dążymy do tego, by w każdej sytuacji sprostać wymaganiom Klientów i umieć przewidzieć ich przyszłe oczekiwania.

Pracownicy Hotelu znają niniejszą politykę i są zaangażowani w jej realizację.

Zarząd firmy przyjmuje całkowitą odpowiedzialność za spełnienie postanowień niniejszej polityki oraz wymagań norm: ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, HACCP Codex Alimentarius.