Masz Pytanie:
Skontaktuj się z recepcją.
Opinie o nas
-
Rodzinny wypad. Apartament duży, wygodny, świetny widok z okna na zatokę. Śniadania do godziny 11, świetny wybór sokow, własne wypieki. Hotel położony idealnie, 100 metrów od bulwaru nad morzem. Mieliśmy wrażenie bycia pod dobra opieka i chciano o nas dbać......Czytaj więcej
TRIPADVISOR.COM
-
Idealna lokalizacja, pokoje bardzo przyjemne i czyste, śniadania urozmaicone i smaczne-szczególnie obfitość soków wyciskanych była zaskakująca.
.....Czytaj więcejOPINIA Z BOOKING.COM
-
Hotel położony w świetnym miejscu blisko morza z dala od hałasu ulicznego, przemiła obsługa, przepyszne śniadania.
.....Czytaj więcejOPINIA Z BOOKING.COM
-
Bardzo dobry hotel. Przemiła obsługa. Smaczna kuchnia. Położenie nad samym morzem rewelacyjne. Bardzo dziękuję za zorganizowanie rodzinnego przyjęcia......Czytaj więcej
OPINIA Z TROJMIASTO.PL
Hotel Nadmorski - polityka jakości
Spółka HADEX S.A. świadczy usługi o wysokim standardzie, dzięki czemu posiada ustabilizowaną pozycję na rynku. Nasz Hotel, jako jeden z nielicznych hoteli w Trójmieście, proponuje kompleksowe działania typu: event i incentive, które wyróżniają ofertę Spółki na tle ofert innych konkurencyjnych hoteli.
Hotel Nadmorski w Gdyni usytuowany jest tuż obok plaży, na skarpie nad Zatoką Gdańską. Jego położenie i bliskość terenów rekreacyjnych (basen portowy, nadbrzeże, korty tenisowe) pozwalają nam na zaspokojenie potrzeb nawet najbardziej wymagających Klientów.
- Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania,
- Indywidualne podejścia do Klienta,
- Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia,
- Systematyczne podnoszenie świadomości i kwalifikacji pracowników,
- Przestrzeganie obowiązujących wymagań prawnych i innych,
- Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu wysoki poziom obsługi. Prowadzimy naszą działalność przestrzegając zasad dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej. Dbamy o zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia podczas przechowywania surowców i sporządzania potraw.
Naszym celem strategicznym jest stworzenie podmiotu łączącego w sobie funkcje hotelu i obiektu sanatoryjno-leczniczego o wysokim standardzie usług, rozpoznawalnego na rynku europejskim dzięki:
- Budowaniu silnej i rozpoznawalnej marki,
- Doskonaleniu i rozszerzaniu oferowanych usług,
- Gospodarowaniu odpadami w sposób możliwie bezpieczny dla środowiska.
Dążymy do tego, by w każdej sytuacji sprostać wymaganiom Klientów i umieć przewidzieć ich przyszłe oczekiwania.
Pracownicy Hotelu znają niniejszą politykę i są zaangażowani w jej realizację.
Zarząd firmy przyjmuje całkowitą odpowiedzialność za spełnienie postanowień niniejszej polityki oraz wymagań norm: ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, HACCP Codex Alimentarius.