Masz Pytanie:

Skontaktuj się z recepcją.

Opinie o nas

  • Rodzinny wypad na weekend do tego hotelu. Apartament duży, wygodny, świetny widok z okna na zatokę. Śniadania do godziny 11, świetny wybór sokow, własne wypieki. Hotel położony idealnie, 100 metrów od bulwaru nad morzem. Obsługa bardzo miła i bardzo pomocna. Mieliśmy wrażenie bycia pod dobra opieka i chciano o nas dbać......Czytaj więcej

    TRIPADVISOR.COM

  • Idealna lokalizacja, pokoje bardzo przyjemne i czyste, śniadania urozmaicone i smaczne-szczególnie obfitość soków wyciskanych była zaskakująca.
    .....Czytaj więcej

     

    OPINIA Z BOOKING.COM

  • Hotel położony w świetnym miejscu blisko morza z dala od hałasu ulicznego, przemiła obsługa, przepyszne śniadania.
    .....Czytaj więcej

    OPINIA Z BOOKING.COM

  • Bardzo dobry hotel. Przemiła obsługa. Smaczna kuchnia. Położenie nad samym morzem rewelacyjne. Bardzo dziękuję za zorganizowanie rodzinnego przyjęcia......Czytaj więcej

    OPINIA Z TROJMIASTO.PL

booking

Bezpieczeństwo w Hotelu Nadmorskim

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID -19, w ramach procedury zapewnienia bezpieczeństwa Gościom i personelowi, Hotel Nadmorski**** w Gdyni:

1. Umieścił na terenie hotelu dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępnych dla Gości, w obszarze recepcji i punktów gastronomicznych.
2. Zapewnił środki higieniczne w ilości wystarczającej na bieżące funkcjonowanie.
3. Zapewnił możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
4. Zaopatrzył pracowników w środki ochrony osobistej, w tym rękawiczki oraz maseczki ochronne, ew. przyłbice.
5. W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych wywiesił instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcje dezynfekcji rąk.
6. Zapewnił sprzęt i środki oraz monitoruje codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem:

  • Dezynfekowania powierzchni dotykowych - poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach do spożywania posiłków. 
  • Po każdym Gościu następuje rutynowe sprzątniecie pokoju i dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki oraz gruntowne wywietrzenie pomieszczenia.
  • Pokój można ponownie wynająć po zakończeniu dezynfekcji w okresie zgodnym z instrukcją urządzenia służącego do dekontaminacji, albo zaleceń producenta zastosowanych technologii.
  • Personel sprzątający został wyposażony i przestrzega zasad używania jednorazowej maseczki, rękawiczek, a w razie potrzeby jednorazowego fartucha z długim rękawem. 
  • Pościel i ręczniki prane są w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane są w reżimie sanitarnym.
  • Wprowadził dezynfekcje sprzętów hotelowych udostępnianych Gościom po każdym użyciu.

7. Stosuje się do zaleceń dotyczących ilości osób przebywających w hotelu (zgodnie z rozporządzeniem MR i GIS).
8. Ograniczył do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji.
9. Wprowadził nakaz przestrzegania wymaganego dystansu przestrzennego między personelem a Gośćmi (zgodnie z rozporządzeniem MR i GIS).
10. Wyłączył z użytkowania pomieszczenia takie jak: wspólne sale telewizyjne, pokoje/sale zabaw dla dzieci, baseny, sauny, dyskoteki oraz inne, w których mogą tworzyć się skupiska ludzi, do czasu wejścia w kolejną fazę odmrażania. Umożliwienie korzystania z w/w przestrzeni w sytuacji wynajęcia na wyłączność przez Gości hotelu wspólnie zakwaterowanych.
11. Podzielił zmiany pracowników w celu zmniejszenia liczby pracowników na miejscu w danym przedziale czasu.
12. Zmniejszył liczbę pracowników korzystających ze wspólnych obszarów w danym czasie (np. przez rozłożenie przerw na posiłki).
13. Przygotował procedury postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia pracowników lub Gości i skutecznie poinstruował pracowników.
14. Wyznaczył i przygotował (m.in. wyposażone w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenie, w którym będzie można odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.

Więcej informacji znajdziecie Państwo w Regulaminie pracy Hotelu Nadmorskiego**** w Gdyni, w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID -19.

Prosimy również o zapoznanie się z procedurą bezpieczństwa dla Gości, która została wprowadzona w naszym hotelu: Bezpieczeństwo Gości

W przestrzeni naszego hotelu umieściliśmy szereg informacji związanych z zachowaniem bezpieczeństwa w związku z koronawirusem, zapoznaj się z nimi:

Jak dezynfekować ręce
Jak myć ręce
Jak nałożyć / zdjąć maseczkę
Jak nałożyć / zdjąć rękawiczki 

Otrzymaliśmy CERTYFIKATY BEZPIECZEŃSTWA Polskiej Organizacji Turystycznej:


OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE

 


BEZPIECZNY OBIEKT MICE

 


Polecamy śledzenie strony: https://www.gov.pl/web/koronawirus, gdzie znajdziecie Państwo najbardziej aktualne informacje i zalecenia związane z sytuacją epidemiologiczną w kraju.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami: +48 58 667 77 77 lub mailowo pod adresem: hotel@nadmorski.pl
Jesteśmy dostępni dla Państwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH OFERT SPECJALNYCH