WIGILIA FIRMOWA
Wigilia firmowa w Hotelu Nadmorskim to wyjątkowe wydarzenie w przepięknej lokalizacji z doskonałą kuchnią i profesjonalną obsługą. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia oraz wszechstronnych możliwości Hotelu Nadmorskiego.
Nad idealnym przebiegiem spotkania będzie czuwać dedykowany opiekun, który dopilnuje wszystkich elementów.
WSPARCIE
Zaplanuj świąteczne spotkanie biznesowe w Hotelu Nadmorskim**** i zachwyć uczestników perfekcyjną organizacją.
Wieloletnie doświadczenie
|
■ PONAD 6500 ZORGANIZOWANYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH I PRZYJĘĆ FIRMOWYCH; |
OFERUJEMY PAŃSTWU: |
WYBÓR SALI
- KLIMATYZOWANE SALE RESTAURACYJNE I BANKIETOWE;
- UROCZYSTOŚCI NAWET DO 310 OSÓB NA JEDNEJ SALI.
DEKORACJE
- ELEGANCKA ARANŻACJA STOŁÓW I KRZESEŁ;
- ŚWIĄTECZNA ARANŻACJA WNĘTRZA SALI.
MENU
- WYKWINTNE I UROZMAICONE MENU;
- W OFERCIE RÓWNIEŻ DANIA WEGETARIAŃSKIE I WEGAŃSKIE.
PROFESJONALNA OBSŁUGA
- POMOC NASZYCH OPIEKUNÓW;
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KELNERSKA;
- WSPARCIE W WYBORZE OPRAWY MUZYCZNEJ LUB ARTYSTYCZNEJ;
- PRZYGOTOWANIE SCENY, OBSŁUGA TECHNICZNA.
Hotel Nadmorski w Gdyni
Doskonałe miejsce do zorganizowania uroczystości z każdej okazji. Przygotujemy dla Państwa ofertę odpowiednią do wielkości i rangi wydarzenia oraz posiadanego budżetu. Zadbamy o najdrobniejszy szczegół, a nasze doświadczenie, pomysłowość i umiejętności pomogą Państwu w zorganizowaniu idealnej imprezy.
Wybór Sali i dekoracje
Wydarzenie możemy zorganizować w jednej z kilku dostępnych w hotelu sal, za wynajem których nie pobieramy należności. Wybór miejsca należy do Państwa, my natomiast zadbamy o dostosowanie go do liczby zaproszonych gości, charakteru uroczystości oraz jej przebiegu. Sale Hotelu Nadmorskiego umożliwiają połączenie wspólnego spotkania wokół stołu z taneczną zabawą lub artystycznym występem.
Przyjęcie możemy zorganizować w jednej z kilku dostępnych w hotelu, klimatyzowanych i eleganckich sal:
- SALA „MORSKIE OKO” - do 210 osób
- SALE BANKIETOWE - do 310 osób
- SALA „WENECJA” - do 100 osób
- RESTAURACJA STREFA NADMORSKA - kameralne spotkanie do 12 osób
(kliknij na obrazem aby powiększyć)
Nasi specjaliści pomogą Państwu w wyborze sali.
Dekoracje
Zapewniamy wyjątkowe i niepowtarzalne dekoracje stołów, krzeseł oraz sali. Na Państwa życzenie zorganizujemy współpracę z profesjonalnymi dekoratorami wnętrz.
Oprawa muzyczna
Pomożemy w wyborze oprawy muzycznej. Na życzenie zorganizujemy spotkanie ze współpracującymi z Hotelem zespołami muzycznymi lub DJ`ami.
Menu
Szef Kuchni zadba o starannie dobrane i urozmaicone menu, które oprócz propozycji znajdujących się w naszej bieżącej ofercie, może zostać zmodyfikowane, by uwzględnić Państwa preferencje i oczekiwania.
Zestawy menu zawierają napoje takie jak: kawa, herbata, kompot oraz woda serwowana bez ograniczeń.
Pokoje dla gości
Organizując uroczystość w naszym hotelu możecie Państwo skorzystać ze specjalnej oferty cenowej na wynajem pokoi dla Państwa Gości. W ceny pokoi wliczone jest urozmaicone BIO śniadanie oraz korzystanie siłowni dostępnej 24h, 7 dni w tygodniu.
W PRZYGOTOWANIU PRZYJĘCIA POMOGĄ PAŃSTWU NASI OPIEKUNOWIE, KTÓRZY ZADBAJĄ O NAJDROBNIEJSZY SZCZEGÓŁ TEGO WAŻNEGO WYDARZENIA. POMOGĄ W WYBORZE MENU, USTAWIENIA I DEKORACJI SALI, OPRAWY MUZYCZNEJ LUB ARTYSTYCZNEJ, FOTOGRAFA ORAZ INNYCH WAŻNYCH DLA PAŃSTWA ELEMENTÓW PRZYJĘCIA.
POLECAMY OPCJE DODATKOWE
Napoje alkoholowe:
Proponujemy rabaty przy zamówieniu napojów alkoholowych z oferowanego przez hotel asortymentu trunków z całego świata. W przypadku większych imprez proponujemy rozliczenie budżetu za alkohole w cenach specjalnych, według faktycznego spożycia podczas uroczystości.
Napoje bezalkoholowe:
W ofercie posiadamy pakiet napojów bezalkoholowych w cenie 29zł netto /os. w tym: soki owocowe, napoje gazowane (Pepsi, Mirinda, 7up, Schweppes) oraz woda mineralna.
Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc:
+48 58 667 77 77 / +48 58 667 51 55 /