• OFERTA KONFERENCYJNA

    OFERTA KONFERENCYJNA

    Profesjonalna realizacja wydarzenia z dbałością o każdy szczegół

  • SZKOLENIE NAD MORZEM

    SZKOLENIE NAD MORZEM

    Solidnie realizujemy obietnice i uzgodnienia. 100% TRAFNA DECYZJA

  • IMPREZA FIRMOWA

    IMPREZA-FIRMOWA

    Tradycyjne spotkanie wsród grona współpracowników

  • ALL INCLUSIVE

    BUSINESS ALL INCLUSIVE

    Wartościowe usługi biznesowe w cenie pokoju

 

WIGILIA FIRMOWA

Wigilia firmowa w Hotelu Nadmorskim to wyjątkowe wydarzenie w przepięknej lokalizacji z doskonałą kuchnią i profesjonalną obsługą. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia oraz wszechstronnych możliwości Hotelu Nadmorskiego. 

Nad idealnym przebiegiem spotkania będzie czuwać dedykowany opiekun, który dopilnuje wszystkich elementów.

WSPARCIE

  

Zaplanuj świąteczne spotkanie biznesowe w Hotelu Nadmorskim**** i zachwyć uczestników perfekcyjną organizacją.

Wieloletnie doświadczenie
w organizacji
uroczystości firmowych:

 PONAD 6000 ZORGANIZOWANYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH I PRZYJĘĆ FIRMOWYCH;
■ INDYWIDUALNE PODEJŚCIE;
■ DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY WYDARZENIA;
WYJĄTKOWA, NADMORSKA LOKALIZACJA.

OFERUJEMY PAŃSTWU:
WYBÓR SALI
  • KLIMATYZOWANE SALE RESTAURACYJNE I BANKIETOWE;
  • UROCZYSTOŚCI NAWET DO 310 OSÓB NA JEDNEJ SALI.
DEKORACJE
  • ELEGANCKA ARANŻACJA STOŁÓW I KRZESEŁ;
  • ŚWIĄTECZNA ARANŻACJA WNĘTRZA SALI.
MENU
  • WYKWINTNE I UROZMAICONE MENU;
  • W OFERCIE RÓWNIEŻ DANIA WEGETARIAŃSKIE I WEGAŃSKIE.
PROFESJONALNA OBSŁUGA
  • POMOC NASZYCH OPIEKUNÓW;
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA KELNERSKA;
  • WSPARCIE W WYBORZE OPRAWY MUZYCZNEJ LUB ARTYSTYCZNEJ;
  • PRZYGOTOWANIE SCENY, OBSŁUGA TECHNICZNA.

Hotel Nadmorski w Gdyni

Doskonałe miejsce do zorganizowania uroczystości z każdej okazji. Przygotujemy dla Państwa ofertę odpowiednią do wielkości i rangi wydarzenia oraz posiadanego budżetu. Zadbamy o najdrobniejszy szczegół, a nasze doświadczenie, pomysłowość i umiejętności pomogą Państwu w zorganizowaniu idealnej imprezy.

Wybór Sali i dekoracje

Wydarzenie możemy zorganizować w jednej z kilku dostępnych w hotelu sal, za wynajem których nie pobieramy należności. Wybór miejsca należy do Państwa, my natomiast zadbamy o dostosowanie go do liczby zaproszonych gości, charakteru uroczystości oraz jej przebiegu. Sale Hotelu Nadmorskiego umożliwiają połączenie wspólnego spotkania wokół stołu z taneczną zabawą lub artystycznym występem.

Przyjęcie możemy zorganizować w jednej z kilku dostępnych w hotelu, klimatyzowanych i eleganckich sal:
  • SALA „MORSKIE OKO” - do 210 osób
  • SALE BANKIETOWE  - do 310 osób
  • SALA „WENECJA” - do 100 osób
  • RESTAURACJA STREFA NADMORSKA - kameralne spotkanie do 12 osób

(kliknij na obrazem aby powiększyć)

Nasi specjaliści pomogą Państwu w wyborze sali.

Dekoracje

Zapewniamy wyjątkowe i niepowtarzalne dekoracje stołów, krzeseł oraz sali. Na Państwa życzenie zorganizujemy współpracę z profesjonalnymi dekoratorami wnętrz.

Oprawa muzyczna

Pomożemy w wyborze oprawy muzycznej. Na życzenie zorganizujemy spotkanie ze współpracującymi z Hotelem zespołami muzycznymi lub DJ`ami.

Menu

Szef Kuchni zadba o starannie dobrane i urozmaicone menu, które oprócz propozycji znajdujących się w naszej bieżącej ofercie, może zostać zmodyfikowane, by uwzględnić Państwa preferencje i oczekiwania.
Zestawy menu zawierają napoje takie jak: kawa, herbata oraz woda, serwowane bez ograniczeń.

Pokoje dla gości

Organizując uroczystość w naszym hotelu możecie Państwo skorzystać ze specjalnej oferty cenowej na wynajem pokoi dla Państwa Gości. W ceny pokoi wliczone jest urozmaicone BIO śniadanie oraz korzystanie siłowni dostępnej 24h, 7 dni w tygodniu.

W PRZYGOTOWANIU PRZYJĘCIA POMOGĄ PAŃSTWU NASI OPIEKUNOWIE, KTÓRZY ZADBAJĄ O NAJDROBNIEJSZY SZCZEGÓŁ TEGO WAŻNEGO WYDARZENIA. POMOGĄ W WYBORZE MENU, USTAWIENIA I DEKORACJI SALI, OPRAWY MUZYCZNEJ LUB ARTYSTYCZNEJ, FOTOGRAFA ORAZ INNYCH WAŻNYCH DLA PAŃSTWA ELEMENTÓW PRZYJĘCIA.

POLECAMY OPCJE DODATKOWE

Napoje alkoholowe:

Proponujemy rabaty przy zamówieniu napojów alkoholowych z oferowanego przez hotel asortymentu trunków z całego świata. W przy­padku większych imprez proponujemy rozliczenie budżetu za alkohole w cenach specjalnych, według faktycznego spożycia podczas uroczy­stości.

Napoje bezalkoholowe:

W ofercie posiadamy pakiet napojów bezalkoholowych w cenie 29zł netto /os. w tym: soki owocowe, napoje gazowane (Pepsi, Mirinda, 7up, Schweppes) oraz woda mineralna.

Możliwości atrakcji dodatkowych:

Dysponujemy szeroką ofertą ciekawych i nietuzinkowych propozycji uatrakcyjnienia wydarzenia.
Przykładowo możemy zorganizować dla Państwa Gości:

dekorowanie bombek choinkowych;
dekorowanie świątecznego drzewka lub stroików;
błyskawiczny kurs przygotowania grogu;
degustacja win z profesjonalnym somelierem.

Wycena oraz możliwości organizacji dodatkowych atrakcji są uzgadniane indywidualnie i zależą głównie od wyboru miejsca oraz liczby Gości uczestniczących w spotkaniu.


Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc:
+48 58 667 77 77 / +48 58 667 51 55 /  


BEZPIECZNE MIEJSCE SPOTKAŃ

Od zawsze największym priorytetem dla nas jest bezpieczeństwo naszych Gości. Na terenie obiektu podjęte zostały kompleksowe działania, mające na celu wdrożenie wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju. Mogą być Państwo pewni, że Hotel spełnia wszystkie wymogi sanitarne. 

POZYTYWNIE OCENIAJĄ NAS:

 Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna;
■ Państwowa Straż Pożarna;
■ Urząd Marszałkowski;

POSIADAMY CERTYFIKATY:

 OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE
 BEZPIECZNY OBIEKT MICE

wydane przez Polską Organizację Turystyczną. 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami: BEZPIECZNE MIEJSCE SPOTKAŃ.