• WIGILIA FIRMOWA 2020

    NADMORSKA WIGILIA FIRMOWA

    Perfekcyjna lokalizacja, doskonała kuchnia, profesjonalna obsługa.

  • OFERTA KONFERENCYJNA

    OFERTA KONFERENCYJNA

    Profesjonalna realizacja wydarzenia z dbałością o każdy szczegół

  • SZKOLENIE NAD MORZEM

    SZKOLENIE NAD MORZEM

    Solidnie realizujemy obietnice i uzgodnienia. 100% TRAFNA DECYZJA

  • IMPREZA FIRMOWA

    IMPREZA-FIRMOWA

    Tradycyjne spotkanie wsród grona współpracowników

 

WIGILIA FIRMOWA

Wigilia firmowa w Hotelu Nadmorskim to wyjątkowe wydarzenie w przepięknej lokalizacji z doskonałą kuchnią i profesjonalną obsługą, z wieloletnim doświadczeniem w organizacji imprez firmowych bankietów i uroczystości.

Święta i koniec roku to doskonała okazja do podsumowań, składania życzeń osobistych i biznesowych, ustalania celów i motywacji. To czas na budowanie i utrwalanie dobrych relacji z partnerami, kontrahentami i pracownikami. 

Wiemy, jak ważna jest właściwa atmosfera, bezpieczeństwo i nieskazitelny przebieg takiego spotkania. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia oraz wszechstronnych możliwości Hotelu Nadmorskiego. 
Zadbamy o każdy szczegół i bezpieczeństwo Twojego wydarzenia, pomożemy dobrać odpowiednie atrakcje, menu, program spotkania. Elastycznie dopasujemy ofertę do charakteru spotkania. 

Nad idealnym przebiegiem spotkania będzie czuwać dedykowany opiekun, który dopilnuje wszystkich elementów.

WSPARCIE

BEZPIECZNE MIEJSCE SPOTKAŃ

Od zawsze największym priorytetem dla nas jest bezpieczeństwo naszych Gości. Na terenie obiektu podjęte zostały kompleksowe działania, mające na celu wdrożenie wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju. Mogą być Państwo pewni, że Hotel spełnia wszystkie wymogi sanitarne. 

POZYTYWNIE OCENIAJĄ NAS:

 Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna;
■ Państwowa Straż Pożarna;
■ Urząd Marszałkowski;

POSIADAMY CERTYFIKATY:

 OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE
 BEZPIECZNY OBIEKT MICE

wydane przez Polską Organizację Turystyczną. 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami: BEZPIECZNE MIEJSCE SPOTKAŃ.

Zaplanuj świąteczne spotkanie biznesowe w Hotelu Nadmorskim****
i zachwyć uczestników perfekcyjną organizacją.

Wieloletnie doświadczenie
w organizacji
uroczystości firmowych:

 PONAD 5600 ZORGANIZOWANYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH I PRZYJĘĆ FIRMOWYCH;
■ INDYWIDUALNE PODEJŚCIE;
■ DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY WYDARZENIA;
 KLIMATYZOWANE, ELEGANCKIE SALE BANKIETOWE I RESTAURACYJNE;
WYJĄTKOWA, NADMORSKA LOKALIZACJA.

Szef Kuchni zadba o urozmaicone i pełne dobrego smaku menu Wigilii Firmowej włączając w to również opcje dań wegetariańskich i wegańskich.

OFERUJEMY PAŃSTWU:
WYBÓR SALI
  • KLIMATYZOWANE SALE RESTAURACYJNE I BANKIETOWE;
  • UROCZYSTOŚCI NAWET DO 310 OSÓB NA JEDNEJ SALI*.
    *z uwagi na sytuację epidemiologiczną, Rozporzadzenie MR i GIS oraz procedury zapewnienia bezpieczeństwa Gościom i personelowi Hotelu Nadmorskiego, maksymalna ilość osób na salach może ulec zmianie. 
DEKORACJE
  • ELEGANCKA ARANŻACJA STOŁÓW I KRZESEŁ;
  • ŚWIĄTECZNA ARANŻACJA WNĘTRZA SALI.
MENU
  • WYKWINTNE I UROZMAICONE MENU;
  • KONSULTACJE Z SZEFEM KUCHNI;
  • W OFERCIE RÓWNIEŻ DANIA WEGETARIAŃSKIE I WEGAŃSKIE.
PROFESJONALNA OBSŁUGA
  • POMOC NASZYCH OPIEKUNÓW;
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA KELNERSKA;
  • WSPARCIE W WYBORZE OPRAWY MUZYCZNEJ LUB ARTYSTYCZNEJ;
  • PRZYGOTOWANIE SCENY, OBSŁUGA TECHNICZNA.

Hotel Nadmorski w Gdyni

Doskonałe miejsce do zorganizowania uroczystości z każdej okazji. Przygotujemy dla Państwa ofertę odpowiednią do wielkości i rangi wydarzenia oraz posiadanego budżetu. Zadbamy o najdrobniejszy szczegół, a nasze doświadczenie, pomysłowość i umiejętności pomogą Państwu w zorganizowaniu idealnej imprezy.

Wybór Sali i dekoracje

Wydarzenie możemy zorganizować w jednej z kilku dostępnych w hotelu sal, za wynajem których nie pobieramy należności. Wybór miejsca należy do Państwa, my natomiast zadbamy o dostosowanie go do liczby zaproszonych gości, charakteru uroczystości oraz jej przebiegu. Sale Hotelu Nadmorskiego umożliwiają połączenie wspólnego spotkania wokół stołu z taneczną zabawą lub artystycznym występem.

Sale
  • Sala „Morskie Oko” - do 210* osób
  • Sala Bankietowa - do 310* osób
  • Sala „Wenecja” - do 100* osób
  • Restauracja Strefa Nadmorska  - kameralne spotkanie do 12* osób
    * z uwagi na sytuację epidemiologiczną, Rozporzadzenie MR i GIS oraz procedury zapewnienia bezpieczeństwa Gościom i personelowi Hotelu Nadmorskiego, maksymalna ilość osób na salach może ulec zmianie. 
Dekoracje

Zapewniamy wyjątkowe i niepowtarzalne dekoracje stołów, krzeseł oraz sali. Na Państwa życzenie zorganizujemy współpracę z profesjonalnymi dekoratorami wnętrz.

Oprawa muzyczna

Pomożemy w wyborze oprawy muzycznej. Na życzenie zorganizujemy spotkanie ze współpracującymi z Hotelem zespołami muzycznymi lub DJ`ami.

Menu

Szef Kuchni zadba o starannie dobrane i urozmaicone menu, które oprócz propozycji znajdujących się w naszej bieżącej ofercie, może zostać zmodyfikowane, by uwzględnić Państwa preferencje i oczekiwania.
Zestawy menu zawierają napoje takie jak: kawa, herbata oraz woda, serwowane bez ograniczeń.

Pokoje dla gości

Organizując uroczystość w naszym hotelu możecie Państwo skorzystać ze specjalnej oferty cenowej na wynajem pokoi dla Państwa Gości. W ceny pokoi wliczone jest urozmaicone BIO śniadanie oraz korzystanie siłowni dostępnej 24h, 7 dni w tygodniu.

W PRZYGOTOWANIU PRZYJĘCIA POMOGĄ PAŃSTWU NASI OPIEKUNOWIE, KTÓRZY ZADBAJĄ O NAJDROBNIEJSZY SZCZEGÓŁ TEGO WAŻNEGO WYDARZENIA. POMOGĄ W WYBORZE MENU, USTAWIENIA I DEKORACJI SALI, OPRAWY MUZYCZNEJ LUB ARTYSTYCZNEJ, FOTOGRAFA ORAZ INNYCH WAŻNYCH DLA PAŃSTWA ELEMENTÓW PRZYJĘCIA.


Przyjęcie możemy zorganizować w jednej z kilku dostępnych w hotelu, klimatyzowanych i eleganckich sal:

  • SALA „MORSKIE OKO”
  • SALE BANKIETOWE
  • SALA „WENECJA”
  • RESTAURACJA STREFA NADMORSKA

Nasi specjaliści pomogą Państwu w wyborze sali i dekoracji.


POLECAMY OPCJE DODATKOWE

Napoje alkoholowe:

Proponujemy rabaty przy zamówieniu napojów alkoholowych z oferowanego przez hotel asortymentu trunków z całego świata. W przy­padku większych imprez proponujemy rozliczenie budżetu za alkohole w cenach specjalnych, według faktycznego spożycia podczas uroczy­stości.

Napoje bezalkoholowe:

W ofercie posiadamy pakiet napojów bezalkoholowych w cenie 29zł brutto /os. w tym: soki owocowe, napoje gazowane (Pepsi, Mirinda, 7up, Schweppes) oraz woda mineralna.

Możliwości atrakcji dodatkowych:

Dysponujemy szeroką ofertą ciekawych i nietuzinkowych propozycji uatrakcyjnienia wydarzenia.
Przykładowo możemy zorganizować dla Państwa Gości:

dekorowanie bombek choinkowych;
dekorowanie świątecznego drzewka lub stroików;
błyskawiczny kurs przygotowania grogu;
degustacja win z profesjonalnym somelierem.

Wycena oraz możliwości organizacji dodatkowych atrakcji są uzgadniane indywidualnie i zależą głównie od wyboru miejsca oraz liczby Gości uczestniczących w spotkaniu.


Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsc:
+48 58 667 77 77 / +48 58 667 51 55 /