• KONFERENCJA

    OFERTA KONFERENCYJNA

    Profesjonalna realizacja wydarzenia z dbałością o każdy szczegół

  • MULTIMEDIA

    MULTIMEDIA za 1,- zł

    + szybkie łącze 300 MB/s

  • EXPOZYCJA XXXL

    EKSPOZYCJA XXXL

    przestronne wnętrza, duże przestrzenie – wiele możliwości

  • WIGILIA FIRMOWA 2020

    NADMORSKA WIGILIA FIRMOWA

    Perfekcyjna lokalizacja, doskonała kuchnia, profesjonalna obsługa.

BEZPIECZNE MIEJSCE SPOTKAŃ

DLACZEGO
HOTEL NADMORSKI?

Hotel na przestrzeni lat zyskał uznanie wśród odwiedzających go Gości, nie tylko dzięki utrzymywaniu dobrych relacji z Klientami, ale również dzięki atrakcyjnym, dopasowanym do oczekiwań Klientów ofertom specjalnym.

  DOŚWIADCZENIE  

   20 lat na rynku

   5600 zorganizowanych wydarzeń

   680.000 uczestników

POBIERZ SZCZEGÓŁOWY MATERIAŁ 

WSPARCIE

   PROFESJONALIZM   

  • Reprezentujemy najwyższe standardy obsługi i zakwaterowania Gości
  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju szkoleń, konferencji i innych spotkań biznesowych
  • Cechuje nas elastyczność działania i indywidualne podejście do każdego Klienta oraz Jego potrzeb
  • Do każdego szkolenia lub konferencji przydzielamy koordynatora wydarzenia

Przeczytaj więcej o konferencjach w Hotelu Nadmorskim

   IDEALNA LOKALIZACJA   

  • Usytuowanie Hotelu umożliwia szybkie dotarcie do ścisłego centrum miasta i gdyńskich punktów biznesowych
  • Kameralne położenie gwarantuje ciszę i spokój oraz bezpieczny dystans od większych skupisk ludzi
  • Bezpośrednia bliskość morza i terenów rekreacyjnych sprzyja odprężeniu
  • Pobliskie tereny leśne zachęcają do zdrowych spacerów w czasie wolnym
  • Statystyki dla naszego regionu wskazują na niskie ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa
  • Gdynia jest miastem o jednym z najwyższych wskaźników czystości powietrza, głównie dzięki wspaniałemu położeniu nad morzem, wśród zieleni Parku Krajobrazowego

Zobacz naszą lokalizację

   BEZPIECZNA PRZESTRZEŃ   

  • Przy najbardziej restrykcyjnych obostrzeniach, w hotelu istnieje możliwość zakwaterowania 180 Gości w 90 pokojach
  • Jedna z największych powierzchni konferencyjnych w Trójmieście, która stwarza olbrzymie możliwości aranżacyjne - nawet dla 150 osób, przy zachowaniu wymaganego dystansu i reżimu sanitarnego
  • Do dyspozycji aż 5 sal konferencyjnych
  • Lobby konferencyjne do dowolnej aranżacji
  • 4 restauracje z różnorodnym menu
  • Monitorowany parking podziemny na 40 samochodów
  • Duży bezpłatny parking zewnętrzny

Poznaj możliwości konferencyjne Hotelu Nadmorskiego

   NOWOCZESNY SPRZĘT   

Hotel Nadmorski należy do najlepiej wyposażonych obiektów konferencyjnych w Gdyni.

  • Wszystkie sale wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny
  • Niestandardowe zaplecze techniczne - m.in. dwa niezależne łącza telekomunikacyjne, umożliwiające np. równoległe prowadzenie wideokonferencji i odrębnej rozmowy online
  • Możliwość skorzystania z lustra weneckiego w salach konferencyjnych
  • Stosowana zamiennie (zamiast klimatyzacji) dyskretna wentylacja mechaniczna, uruchamiana jest dla zapewnienia czystości powietrza wewnątrz i minimalizacji ryzyka Infekcji
  • Hotel wyposażony jest w generatory ozonu, celem regularnych działań dezynfekcyjnych

Sprawdź nasze sale i zaplecze techniczne

   ATRAKCYJNE MENU   

Największa z Restauracji Hotelu Nadmorskiego liczy 240m2 i jest w pełni przygotowana na wsparcie większych spotkań czy konferencji w zakresie obsługi gastronomicznej.

  • Przy zachowaniu zalecanego dystansu, z serwowanego menu może korzystać jednocześnie nawet 150 osób
  • Kuchnia hotelowa oferuje różnorodne, pyszne, zdrowe i ekologiczne posiłki pełne witamin, wspierające układ odpornościowy Gości
  • Private Dining Room

Przeczytaj więcej o gastronomii konferencyjnej

   DYSTANS   

Mając na uwadze wygodę naszych Gości oraz to, jak ważna w walce z COVID-19 jest minimalizacja kontaktów międzyludzkich i zachowanie tzw. dystansu społecznego, wdrożyliśmy nowe procedury przyjmowania i obsługi Gości:

  • Uruchomione zostały 3 numery telefonów dla połączeń z recepcją, aby maksymalnie ograniczyć wizyty Gości w hallu głównym
  • Wszyscy Pracownicy Hotelu zachowują bezpieczny dystans i używają środki ochrony osobistej obsługując Gości
  • Ograniczone zostało rutynowe sprzątanie pokojów podczas wizyty Gości – odbywać się ono będzie jedynie na życzenie Gościa
  • Rekomendujemy płatność kartą

Od zawsze największym priorytetem dla nas jest bezpieczeństwo naszych Gości.
Na terenie obiektu podjęte zostały kompleksowe działania, mające na celu wdrożenie wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju. Mogą być Państwo pewni, że Hotel spełnia wszystkie wymogi sanitarne.

Pozytywnie oceniają nas:

Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
 

Państwowa Straż Pożarna
 

Urząd Marszałkowski
 

Polska Organizacja Turystyczna

 

   REŻIM SANITARNY   

Oprócz standardowych czynności dezynfekcyjnych na terenie całego Hotelu Nadmorskiego:

  • Wdrożono niezwykle skuteczny proces ozonowania każdego pokoju
  • Wszystkie wolne pokoje są intensywnie wietrzone (24h/dobę)
  • Dezynfekcja powierzchni płaskich i dotykowych (klamki, poręcze itp.) co 15 min
  • Dezynfekcja wszystkich części dotykowych w restauracyjnych częściach wspólnych po każdorazowym kontakcie

   PEŁNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ   

Spełniono wszystkie wytyczne GIS i Ministerstwa Rozwoju

  • Stworzono nowy Regulamin pracy Hotelu Nadmorskiego **** w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19
  • Przeszkolono pracowników Hotelu w kwestii aktualnych, restrykcyjnych standardów pracy
  • Wyznaczono osoby odpowiedzialne za nadzór nad przestrzeganiem restrykcji i nowych procedur w poszczególnych częściach Hotelu
  • Wyposażono pracowników w środki ochrony osobistej (maseczki, rękawice itp.) oraz niezbędne środki czystości, takie jak mydła czy żele antybakteryjne
  • Oznakowano budynek Hotelu Nadmorskiego (strefy zapewniające zachowanie odpowiednich odległości między Gośćmi, informacje o max. dopuszczalnej liczbie Gości w danym pomieszczeniu itp.)
  • Umieszczono dystrybutory do dezynfekcji rąk

Każdy z naszych Gości w ramach „pakietu bezpieczeństwa” otrzyma maseczkę ochronną. W razie potrzeby, na terenie Hotelu istnieje możliwość zakupienia większej ilości maseczek.


Posiadamy certyfikaty

BEZPIECZNY OBIEKT MICE
 

OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE

wydane przez Polską Organizacje Turystyczną

Przeczytaj o procedurach bezpieczeństwa w Hotelu Nadmorskim

 


ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

+48 58 667 77 77 / +48 58 667 51 55 / +48 660 784 507 /