• WIGILIA FIRMOWA 2016
  • KONFERENCJA

    OFERTA KONFERENCYJNA

    Profesjonalna realizacja wydarzenia z dbałością o każdy szczegół

  • MULTIMEDIA

    MULTIMEDIA za 1,- zł

    + szybkie łącze 300 MB/s

  • EXPOZYCJA XXXL

    EKSPOZYCJA XXXL

    przestronne wnętrza, duże przestrzenie – wiele możliwości

BEZPIECZNE MIEJSCE SPOTKAŃ

DLACZEGO
HOTEL NADMORSKI?

Hotel na przestrzeni lat zyskał uznanie wśród odwiedzających go Gości, nie tylko dzięki utrzymywaniu dobrych relacji z Klientami, ale również dzięki atrakcyjnym, dopasowanym do oczekiwań Klientów ofertom specjalnym.

  DOŚWIADCZENIE  

   20 lat na rynku

   5600 zorganizowanych wydarzeń

   680.000 uczestników

POBIERZ SZCZEGÓŁOWY MATERIAŁ 

WSPARCIE

   PROFESJONALIZM   

  • Reprezentujemy najwyższe standardy obsługi i zakwaterowania Gości
  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju szkoleń, konferencji i innych spotkań biznesowych
  • Cechuje nas elastyczność działania i indywidualne podejście do każdego Klienta oraz Jego potrzeb
  • Do każdego szkolenia lub konferencji przydzielamy koordynatora wydarzenia

   IDEALNA LOKALIZACJA   

  • Usytuowanie Hotelu umożliwia szybkie dotarcie do ścisłego centrum miasta i gdyńskich punktów biznesowych
  • Kameralne położenie gwarantuje ciszę i spokój oraz bezpieczny dystans od większych skupisk ludzi
  • Bezpośrednia bliskość morza i terenów rekreacyjnych sprzyja odprężeniu
  • Pobliskie tereny leśne zachęcają do zdrowych spacerów w czasie wolnym
  • Statystyki dla naszego regionu wskazują na niskie ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa
  • Gdynia jest miastem o jednym z najwyższych wskaźników czystości powietrza, głównie dzięki wspaniałemu położeniu nad morzem, wśród zieleni Parku Krajobrazowego

   BEZPIECZNA PRZESTRZEŃ   

  • Przy najbardziej restrykcyjnych obostrzeniach, w hotelu istnieje możliwość zakwaterowania 180 Gości w 90 pokojach
  • Jedna z największych powierzchni konferencyjnych w Trójmieście, która stwarza olbrzymie możliwości aranżacyjne - nawet dla 150 osób, przy zachowaniu wymaganego dystansu i reżimu sanitarnego
  • Do dyspozycji aż 5 sal konferencyjnych
  • Lobby konferencyjne do dowolnej aranżacji
  • 4 restauracje z różnorodnym menu
  • Monitorowany parking podziemny na 40 samochodów
  • Duży bezpłatny parking zewnętrzny

   NOWOCZESNY SPRZĘT   

Hotel Nadmorski należy do najlepiej wyposażonych obiektów konferencyjnych w Gdyni.

  • Wszystkie sale wyposażone w nowoczesny sprzęt multimedialny
  • Niestandardowe zaplecze techniczne - m.in. dwa niezależne łącza telekomunikacyjne, umożliwiające np. równoległe prowadzenie wideokonferencji i odrębnej rozmowy online
  • Możliwość skorzystania z lustra weneckiego w salach konferencyjnych
  • Stosowana zamiennie (zamiast klimatyzacji) dyskretna wentylacja mechaniczna, uruchamiana jest dla zapewnienia czystości powietrza wewnątrz i minimalizacji ryzyka Infekcji
  • Hotel wyposażony jest w generatory ozonu, celem regularnych działań dezynfekcyjnych

   ATRAKCYJNE MENU   

Największa z Restauracji Hotelu Nadmorskiego liczy 240m2 i jest w pełni przygotowana na wsparcie większych spotkań czy konferencji w zakresie obsługi gastronomicznej.

  • Przy zachowaniu zalecanego dystansu, z serwowanego menu może korzystać jednocześnie nawet 150 osób
  • Kuchnia hotelowa oferuje różnorodne, pyszne, zdrowe i ekologiczne posiłki pełne witamin, wspierające układ odpornościowy Gości
  • Private Dining Room

   DYSTANS   

Mając na uwadze wygodę naszych Gości oraz to, jak ważna w walce z COVID-19 jest minimalizacja kontaktów międzyludzkich i zachowanie tzw. dystansu społecznego, wdrożyliśmy nowe procedury przyjmowania i obsługi Gości:

  • Uruchomione zostały 3 numery telefonów dla połączeń z recepcją, aby maksymalnie ograniczyć wizyty Gości w hallu głównym
  • Wszyscy Pracownicy Hotelu zachowują bezpieczny dystans i używają środki ochrony osobistej obsługując Gości
  • Ograniczone zostało rutynowe sprzątanie pokojów podczas wizyty Gości – odbywać się ono będzie jedynie na życzenie Gościa
  • Rekomendujemy płatność kartą

Od zawsze największym priorytetem dla nas jest bezpieczeństwo naszych Gości.
Na terenie obiektu podjęte zostały kompleksowe działania, mające na celu wdrożenie wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju. Mogą być Państwo pewni, że Hotel spełnia wszystkie wymogi sanitarne.

Pozytywnie oceniają nas:

Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
 

Państwowa Straż Pożarna
 

Urząd Marszałkowski
 

Polska Organizacja Turystyczna

 

   REŻIM SANITARNY   

Oprócz standardowych czynności dezynfekcyjnych na terenie całego Hotelu Nadmorskiego:

  • Wdrożono niezwykle skuteczny proces ozonowania każdego pokoju
  • Wszystkie wolne pokoje są intensywnie wietrzone (24h/dobę)
  • Dezynfekcja powierzchni płaskich i dotykowych (klamki, poręcze itp.) co 15 min
  • Dezynfekcja wszystkich części dotykowych w restauracyjnych częściach wspólnych po każdorazowym kontakcie

   PEŁNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ   

Spełniono wszystkie wytyczne GIS i Ministerstwa Rozwoju

  • Stworzono nowy Regulamin pracy Hotelu Nadmorskiego **** w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19
  • Przeszkolono pracowników Hotelu w kwestii aktualnych, restrykcyjnych standardów pracy
  • Wyznaczono osoby odpowiedzialne za nadzór nad przestrzeganiem restrykcji i nowych procedur w poszczególnych częściach Hotelu
  • Wyposażono pracowników w środki ochrony osobistej (maseczki, rękawice itp.) oraz niezbędne środki czystości, takie jak mydła czy żele antybakteryjne
  • Oznakowano budynek Hotelu Nadmorskiego (strefy zapewniające zachowanie odpowiednich odległości między Gośćmi, informacje o max. dopuszczalnej liczbie Gości w danym pomieszczeniu itp.)
  • Umieszczono dystrybutory do dezynfekcji rąk

Każdy z naszych Gości w ramach „pakietu bezpieczeństwa” otrzyma maseczkę ochronną. W razie potrzeby, na terenie Hotelu istnieje możliwość zakupienia większej ilości maseczek.


Posiadamy certyfikat
OBIEKT BEZPIECZNY HIGIENICZNIE
wydany przez Polską Organizacje Turystyczną

 


ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

+48 58 667 77 77 / +48 58 667 51 55 / +48 660 784 507 /